FAQ

Få svar på de oftest stillede spørgsmål til kundeservice:

1. Hvor hurtigt afsender I min bestilling?
Vi sender typisk en bestilling samme dag eller dagen efter den er afgivet, men senest 2 hverdage efter. Vi skriver 2 dage som sikkerhedsbuffer af flere årsager: Det gælder fx hvis du bestiller en torsdag hvor det kan ske at ordren først afsendes mandag, da weekenden ikke tæller med som arbejdsdag. Der kan også gå op til et par dage, hvis en vare er i rest, men hvor vi ved, den er lige på trapperne, og så holder vi din ordre 1-2 dage, så du får det hele samlet. Går der mere end 3 dage kontakter vi dig altid.
Du er altid velkommen til at ringe om forespørge til levering, inden du lægger din bestilling.
Læs om vores forskellige fragttyper her

2. Har I alle varer på lager?
Ja! (med få undtagelser) Vi benytter ikke fjernlager og fører selv lager med samtlige varer. Men vi har over 2000 varenumre fordelt på 15 leverandører, og det er ikke alle varer der er lige stor efterspørgsel på, ligesom der er varer der bliver solgt hurtigere end vi kan nå at følge med. Endeligt kan leverandørerne være i rest med varerne, og så kan vi ikke få dem hjem. Derfor kan der være enkelte varer der er i rest eller som vi ikke har nok af. Vi vil typisk få varerne hjem indenfor kort tid.

3. Sælger I til private?
Ja, det gør vi – faktisk mest til private. Firmaadresse feltet på bestillingsformularen er ikke noget du skal udfylde, det er kun for firmaer, der bestiller.

4. Kan vi betale med EAN?
Ja, det kan I. Send os en mail på kundeservice@paperdeluxe.dk med det I ønsker at bestille, leveringsadresse og EAN nummer, så klarer vi det på den måde.

5. Kan jeg returnere en vare og hvordan?
Ja, det kan du, indtil 14 dage fra modtagelse (og altså ikke 3 uger..), og kun ved forudgående aftale med os. Det er vigtigt, at du læser om vores returregler her.

6. Kan jeg bytte min vare til en anden?
Du kan ikke bytte dine varer over til noget andet. Du skal i stedet returnere de varer du ikke ønsker jf. vores returregler. Parallelt hermed skal du bestille de varer du i stedet ønsker i webshoppen, præcis som en ny ordre.

7. Kan jeg hente mine varer selv og slippe for at betale porto?
Ja, der er mulighed for afhentning hver tirsdag og torsdag imellem kl. 10- 14.00. Lageret ligger på Bizonvej 12, 8464 Skovby, Galten. Du kan først afhente dine varer, når du har modtaget en mail fra os om at dine varer er klar. 

8. Jeg har lige lagt en ordre, men jeg glemte noget. Kan jeg nå at få mere med?
Ja, så længe vi ikke har afsendt den, kan du sagtens nå det. Du skal lave en ekstra bestilling kun på det du mangler, og på den ordre skrive i notatfeltet, at den skal sendes med ordre xxxxx (skriv ordrenummeret fra den første). Endeligt vælger du 'afhenter selv' som fragttype på den ordre, så sparer du portoen og vi er ekstra obs på at den skal sendes sammen med 1. ordre.

9. Vil I sponsorere med varer til events eller velgørenhed?
Vi får flere henvendelser hver eneste uge, om vi ønsker at sponsorere med varer til forskellige arrangementer. Mange er i en rigtig gods sags tjeneste men vi har desværre ikke ressourcer til sponsorater.

10. Har I en butik man kan se varerne i?
Nej, vi er en webshop og har ingen butik. Alle vores varer ligger på vores lager, og det er ikke muligt at komme og se dem. Du har dog mulighed for at hente dine varer selv efter bestilling, se punkt 7. På den måde kan du se dine bestilte varer fysisk, inden du tager dem med hjem.

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere